« Home | 差點成了最遲來的那位 » | 開學la~ » | V-6 » | 這樣的一天 » | 第一篇留言 » | 作為一個開始 » 

9/05/2006 

真的成了最遲來的那位...

家中沒有真正屬於自己的電腦是非常不便的,所以都係等到11/9有部notebook先再寫.....................




但係又驚比你地電話轟炸,惟有寫下hku 開學禮,話晒都係kong u人.
4/9這日真恐怖,竟然有一千幾百個freshman晨早9點幾在三十幾度下著住suit係度排隊,為的只是參inau.好彩我個日十點鐘仲在computer centre 涼冷氣,十點三先到都有位坐,仲撞到可憐的熱了三個字的李浩進......


欲知後事如何,哈,留待有心人分解.


P.S. 打字真辛苦,仲要打這麼長,都係一個月先打一次.

原來水魚識打字嫁!? 好神奇呀~~
哇哈哈哈 XDDDD

話時話我篇日記同你地果d好似好唔o岩feel咁既
等我都係轉一轉d語氣同寫法好d喇 =p

哈哈
我現在才知道水魚唔識打字!
同意嘉琪...
好神奇呀!

嘉琪:
你打的日記很文學嘛!
我文學水評低...
打唔出的!(自卑ing)

原本想同水魚講「一個月先打一次,你膽敢!?」

不過後來諗起自己都可能會咁,
所以都係.....算啦唔講野啦-o-"

發佈留言