« Home | 半自由 » | 祝大家身體健康 » | 心理測驗 » | 我的狀態報告 (笑) » | 無聊貼圖 » | 星期六忙裡偷閒--後果堪虞 » | 拎cert » | @**#/$%&*@\\\!!~%&%?$X!!$## » | 走下去的理由 » | 02:08 a.m. 離開學校03:30 a.m. 上床睡覺05:30 a.m. 起床上學≧▽≦ » 

1/07/2007 

無奈的晚上

昨晚九點半出左門口
去見design tutor
本來話去佢office
加份功課俾我地做既(本來已經要做一份可大可小的)
同埋補祝一位同學的生日
點知昨午收到組長電話
話改去唱通宵K
其實唔係好想唱咁多K
而且重係通宵
不過既然大家都去又有人生日
咁唯有第一次去唱通宵啦
結果就去左創興Green Box

起初都冇咩既
tutor又嗌左成打啤酒搵人陪佢飲啦
後來食完生日蛋糕佢心情突然變差
係咁自己飲酒
明想醉但係又醉唔到
係越飲越燥
又食煙又掟野又呯門
嚇鬼死我地

另一方面
某幾個組員一整頁鄭秀文,又一整頁陳奕迅,再一整頁英文歌
就係咁full哂
我想唱的有人唱,唔識唱的亦有人唱
成晚流流長我同另外一d組員唱的歌屈指可數
結果我唔眼訓都合埋眼算了
呢一晚我實好記得了

朝早5點走,5點半返到屋企訓
訓到下午3點先起身
好滿足,連黑眼圈都冇埋呀~^O^

哇都真係超級無奈喎
每次有人唱大量鄭秀文同英文歌我都會ok想死
仲要個tutor唔知攪乜
不過佢既然做得tutor
我諗佢都唔會係你地面前太衰既
唔好咁驚啦~~

下次唔好理佢地喇
佢地都唔識同人相處既

嘩嘩...
你個tutor 咁恐怖的?!
仲食煙?? 不要得啦~~

一整頁英文歌,
真係會想死個喎~~
一頁陳奕迅就ok~~

我都未試過唱通宵k 的~~

網誌管理員已經移除這則留言。

發佈留言