« Home | 拎cert » | @**#/$%&*@\\\!!~%&%?$X!!$## » | 走下去的理由 » | 02:08 a.m. 離開學校03:30 a.m. 上床睡覺05:30 a.m. 起床上學≧▽≦ » | 無知至此情何以堪 » | 死亡日記 » | 黑暗日子中的微風 » | 今晚要繼續通頂 » | Game started » | 出黎行,預左要還 » 

11/25/2006 

星期六忙裡偷閒--後果堪虞

先宣佈20/12之前我應該是比之前更忙的

單是這兩個星期
繼上星期三好辛苦做design課的portfolio做到5am,
星期四又做左星期五早上的Eng Group Presentation,
星期五下午傾中文group presentation+晚上去左design tutor office。


今晚開始可能要通頂四日準備
星期日晚、星期一二午晚繼續傾星期三早上的中文presentation
星期一有history test+要交model(要鋸木)
星期二的principle of buildings Test(不過計考試分50%)+自畫像X2

雖然好似唔係好多,
但係時間實在太緊迫了,
應該會比之前更辛苦

今日戰戰兢兢地抖左半日氣
中午和嘉琪吃了一餐午飯和逛了一會兒書店
下午仍堅持返教會+上栽培
雖然很擔心,但是這半天我覺得值得呢

很久沒有和大家詳談了,對上一次晚飯依然倉促
今日可以有兩小時不用趕時間(自欺成功)下傾計
很高興,不過更渴望快些考完試可以有V-6齊人的飯聚和遊玩
教會團契之後是第二次栽培小組
同樣是有所得著呢
感謝天父,安排三個好弟兄指導我
要禱告,去了解 神的心意

晚上要做中文presentation
很可惜去不到看福音電影愛裡沒有懼怕之恐懼森林
希望今日可以完成到presentationd稿啦,真的很擔心
明天還要畫自畫像+model making+開會+溫書
可以的話請為我代禱吧

哇,,原來你之後忙得咁得人驚嫁!!??
哈哈今日好開心呀~~好耐冇食過紅豆子喇
不過最衰就係我地要再去拎多次cert orz

你要加油呀~~
大家都會幫你祈禱嫁 =]

發佈留言