« Home | 我果然還是忍不住大叫了 » | 其實沒甚麼就只是想大叫 » | Orange Days候群症 » | 10月生日~~ » | 沒辦法我真的很想跟你們說 » | 比九月好一點的十月 » | 忙忙忙 » | 日子一天一天過 » | 十月囉 » | 九月的生活 » 

10/12/2006 

出黎行,預左要還

今日終於crit完個我自覺唔係好得既model喇
可幸的是沒有被批評得體無完膚
實際上更是善良得很
但下一次一定不能再沒有idea了
未來的日子若再做成咁是必死的

咁過左呢次crit啦
即係暫時輕鬆番少少
通常d人一忙完就會病架喇
不過我勁丫
在忙完的前一天已經開始要還債

成日食無定時加夜一夜都冇得訓
昨天開始腸胃應該有點問題
到今早肚瀉
要食藥先止到
番到學校做埋個presentation
但剛才吃完晚飯又不舒服了
看來是腸胃炎了
所以今晚我都是早點睡好了

噢,,似乎V6有一半人都陣亡了
不如搵個人轉系讀醫啦
咁樣至少淨低果5個都有得救丫嘛(茶)

heyhey...
放鬆d啦,壓力大既話好大件事,
其中一樣係...所謂「腸胃焦慮症」
呃,就係成日都好似腸胃炎咁又胃痛又會有constipation/ diarrhoea...

希望你唔係呢樣啦=^=||
小心身子好~

(苦笑)雖然我唔係讀醫,
不過我呢個月都讀左幾多同醫科有關既野....
呃,心理影響生理,生理又會影響心理嘛...
其實好難分清楚呢兩樣野....

發佈留言