« Home | 10月生日~~ » | 沒辦法我真的很想跟你們說 » | 比九月好一點的十月 » | 忙忙忙 » | 日子一天一天過 » | 十月囉 » | 九月的生活 » | 我的地址 » | 卡地夫~~~ » | 天對地 » 

10/06/2006 

Orange Days候群症

呀!!! (我又要用口語喇今次)
原來Orange Days真係好好睇嫁!!!
話時話,, V6同橘色聚會真係有d似喎原來
不過其實我地完全冇抄佢地嫁~!!!
我之前提出要去camp同寫日記果時都未睇Orange Days既
所以其實係佢抄我地!!! (指) <--明屈既
呀!!! 去露營果集真係好好好開心呀~~~~
我好想好想可以同你地一齊去旅行呀!!!
其實去邊都唔重要嫁,,淨係好想好想去咋
嗚,,你估呢個願望有冇機會實現呢??

過左十月我o既人生應該會有番d希望,到時諗諗佢,我地~
(嗚...好眼訓哪......T_T")

嘉琪終於明白orange days有幾好睇
同點解會咁想去camp喇~

歌莉呢個月好忙喎~不要捱咁夜啦
(我在九月捱夜捱到得番半條人命)
奉勸各位注重健康
要飲食定時、營養均衡、食生果、做運動
(我冇做運動成個月
d手腳到前日終於抗議
做model時手抽筋,訓覺時腳抽筋,痛死我)

冇錢去旅行呀!!有冇富婆請我去?

歌莉,,

嗚嗚,,你要加油呀!!
下次有咩需要幫手既記住出聲
幾夜都冇問題嫁,,send個sms過黎就得嫁喇
唔好自己一個諗極都攪唔掂嘛!!
就算我幫唔到你d咩都好
起碼多個人都會快d做完丫~~



柿,,

嗯,,去英國真係貴左d喎
我本身諗住「去邊都冇所謂」既意思係
「平平地去泰國同台灣都好丫」咁囉=p



進,,

喂喂唔掂喎咁樣
你一開頭已經specify左係要「富婆」請你
即刻就踢走左水魚同hei呢d有錢人
咁我地呢d唔係讀hku既細路女好難做咕喎,,唉
一係咁喇,,你叫水魚幫你留意下佢個law department入面有冇啦,,我諗果度有既機會大d既~~

發佈留言