« Home | 日子一天一天過 » | 十月囉 » | 九月的生活 » | 我的地址 » | 卡地夫~~~ » | 天對地 » | Keep in touch » | 在這樣的深夜我急切需要訴說 » | 未完之約 » | 今晚 的 o night » 

10/02/2006 

忙忙忙

講下自己未來的忙碌生活 ~_~


GPA 足球隊 - 中超開鑼la~

Star project - 鄭大班做我mentor @@

中大粵語辯論隊 - 好似得我一個男仔新人 (吾知好定吾好 :p)

沙灘排球節義工 - >12個 hrs 的 training + ?當值小時

Information day helper - 自己拿來的 =_=""

亞太區研究所調查員 - $$$$$

回呂中幫手教辯論 - 如果有時間



仲有最重要的讀書 - 如果我吾努力讀書,吾該打我個頭一下


p.s. 十月 V-6(5) 一定要約出來食飯,因為有個好好的好人係十月生日,大家要買生日禮

物比佢呀~

十月生日~?
咪我咯~~(嘿)
係丫記住送禮物畀我啊,呵呵~~

(另外果個被刻意遺忘ed囉,鬼叫佢咁忙~)

呵呵你真係好人喇~~
記得歌莉同周哥哥生日~~
我代佢地多謝你丫 XDDD

話時話,,10月4好似有d人特別日子嫁
我係話好似 XDDD

哼!!!!!!

發佈留言