« Home | 試圖履行承諾XDDDDD » | Code Blue » | 蘇民峰 2009 生肖運程 » | 所謂史官!? » | 睡不著~~ » | 總有天會等到好天氣 » | 身在上海~ » | 想告訴大家 » | 花樣少年少女~畢業典禮與7又1/2話 » | V6台北遊2008:第四日(31/8) » 

1/31/2009 

16 Things About Me......FROM FACEBOOK

搬得過黎, 當然是想你地都寫啦~不限時, 得閒就寫下啦, 我都會繼續寫埋落去。

Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 16 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 16 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.

1. 中小學都是基督教學校。小一時信主成為一個基督徒。不過到YR1才返教會。原因是小學不知道要返,中學時找不到合適的, 不想返一間四周全是同學的, 像課後聚會;也不想返一間沒有認識的人的教會。中四至中七返學校團契並當職員, YR1時認識一位大學師兄帶了我返現在的教會:小瀝源平安福音堂。

2. 自小喜歡叮噹, 記得好像是因為堂家姐在看, 所以要跟。細過仲好鍾意將自己所有叮噹的珍藏放滿一地然後合照。

3. 極喜歡看日劇, 因而開始認識並喜歡日本文化, YR1-2學了兩年日文, 不過到YR3各方面不能遷就而暫停, 打算畢業後在外面繼續學。喜歡的日劇有很多,例如 Orange Day、Good Luck、野豬大改造、新聞女郎、西洋古董洋果子店、求婚大作戰、交響情人夢、神探伽利略、沒有薔薇的花店、流星之絆。

4. TVB忠實FANS, 細個係乜都照睇, 大個左先有D揀擇。但係細個時9點打後個D劇/卡通都冇睇, 因為要去訓覺, 所以到宜家都未睇過龍珠。

5. 個人比較乖, 討厭D人唔守遊戲規則,擾亂秩序。唔知有冇關, 中小學都有做prefect, 小學時做到其中一個隊長, 到中學時做到headp, 都算係小小成就, 完成了一個自己的目標。其實我都會好惡架, 不過冇咩人信咋嘛。

6. 讀緊ARCHI。YR1,2個陣都覺得好鬼LOST, 又會驚自己揀錯科, 終日在禱告問天父我有冇揀錯。幸好到現在覺得也不錯(或者因為都就黎畢業), 雖然辛苦到無倫,但起碼這一科這一行很有趣。

7. 通常對一些有得升級的遊戲/活動/ANYTHING都有趣(嘉琪說這種叫做育成類)。例如玩寵物小精靈,我的目標是進化多過爆機(不過到爆機都未進化就會放棄); 睇大長今時成日上網CHECK究竟長今宜家升到咩級, 可以點邊個做野。

8. 喜歡玩模擬類遊戲: Sim City, The Sims, Roller Coaster Tycoon.......讀archi可能都同咁有關。

9. 喜歡唱K, 平日不會唱, 最多沖涼時唱, 因為覺得D水聲會蓋過我既歌聲, 其實自欺。最常唱方力申D歌。

10. 鼻敏感嚴重, 大個左已經好D, 以前出街起碼帶兩包TEMPO, 現在半包都安全。但去旅行總會帶十幾二十包旁身。

11. 體重不嬲唔係我既秘密, 我呢幾年都KEEP住AROUND 110磅。想肥番D可以大隻D, 不過無奈到115之前都會大傷風感冒, 然後回落至110。據統計,全港每一百個跟我高度相若的人, 該只有或沒有一個會比我輕。

12.個人比較靜, 通常都係度自己思考緊, 然後到思路清晰時大家的話題已經轉到另一事情上了。

13.除了羽毛球, 其他球類運動我都不擅長。那些比我的頭大的球我是沒有能
力去控制, 只能有限度觀看球賽。籃球足球明星我認得的屈指可數。對短跑的信心比較高, 可能因為身輕如燕, 中學時跑100米曾入了決賽,令朋友們大跌眼鏡。另外行山也是可以的, 因為做prefect時都有幾次野外訓練, 並不覺得困難。

14.有點潔癖, 強於執拾(又強於製造混亂)。昆蟲對我來說都極之污糟, 所以不會觸摸或用拖鞋拍打, 以免事後要清理。唯有手持報紙或殺蟲水會變得異常兇殘, 趕盡殺絕。

15.自信心不太高, 有自知之名。十分認同黃偉文當年所說:寧願拿不到獎有人替我不值; 好過拿到獎有人認為我不配。


16.喜歡陳慧琳、佘詩曼、蔡少芬、梁靜茹, 認為她們靚之餘, 在工作上有很傑出表現。



之後繼續啦~

又嚟?! 上年先啱啱玩完生日卡加龜背,今年轉寫自己...

喂喂呢壇野好玩~~~
等我沖完涼出黎玩XDDDD

發佈留言