« Home | 兩個月沒有人寫野喇 » | V-6的龜背行動~ » | 八月二十二日。雨 » | 大家近來好嗎? » | 無聊... » | 花痴狀態 » | 我在胡言亂語,我知道 » | 我返咗嚟啦! » | 日影《Namida sousou》(愛與淚相隨) » | 日影推介《只是愛著你》 » 

12/22/2007 

咩事

8個月以黎我今日返工第一次遲到!!! (遠目)

可能考試慣左三四點先訓
尋晚4點半都仲眼光光望住個鐘...
我返8點
即係要6點起身囉唔該...
而個鬧鐘可能知我唔夠訓
佢竟然唔叫我起身!!!
唔響囉佢咩事呀!!??

其實我一直都冇訓著過
只係合埋眼等夠鐘
到後尾覺得點解好似等左咁耐個鐘都冇聲
忍唔住望下佢
即刻嚇死
「06:51」!!??

即係平時呢係要早一個鐘零九個字出門口既
你宜家要我點樣飛返去迪士尼呢究竟??
7點05分出門口8點05分去到迪士尼站
然後飛奔去換衫再飛奔返鋪頭
好彩後尾我只係遲左23分鐘
遲多過30分鐘先會出warning (茶)...
(當然下次冇咁好彩,,兩次遲到都係會出warning)

嗯件事就係咁
講完~~