« Home | 教會生活 » | 鎚 ! » | 依然范特西.Still Fantasy » | 勁樣衰呀我 » | 「踢波先黎落雨............」 » | 記得.忘記 » | 我試圖轉變風格 » | 第二日 » | 呂中的陌生人s » | 真的成了最遲來的那位... » 

9/10/2006 

今個夏天冇人性

繼心口的肌肉、小腿和傷風

我今天弄傷了右手....................................... =0=

看來我今個夏天正是「烏雲蓋頂,印堂發黑」.....................................

我宜家好灰呀!!!
我唔識做acc功課呀!!!
個prof上堂又咦咦哦哦唔知佢講咩
都唔係英文黎嫁!!!
好驚呀我宜家>"<

話時話,,我駛唔駛幫你搵人打返場齋呀??
哇哈哈哈~~~可能會冇晒d衰運嫁XDDDD

發佈留言