« Home | 我竟然哭了...? » | 我決定走了 » | 無奈的晚上 » | 半自由 » | 祝大家身體健康 » | 心理測驗 » | 我的狀態報告 (笑) » | 無聊貼圖 » | 星期六忙裡偷閒--後果堪虞 » | 拎cert » 

1/15/2007 

塵世間最痛苦既事莫過於此!

「曾經有一份中七的補習擺係我面前,但是我無好好咁想清楚,
等到接左既時候先悔莫及,塵世間最痛苦既事莫過於此。
如果可以俾我一個機會再黎一次既話,我會同o個個agent講我唔接,
如果係都要揀一個job o黎接,我希望係,初中生!」

上星期五晚上,有agent打來問我會否替一中七學生補習physics和chemistry.
由於有$140一個鐘, 所以在沒有仔細考慮後便接受了這個offer.
但原來這一切只是悲劇的序幕,連環不幸的事件陸續發生.
我最先發現a level的 notes送的送,掉的掉,剩下的只有數本solution.
然後我驚覺自己腦海中留下的只有思念,沒有什麼知識.
幸好有劉生仗義幫忙,借出notes,讓我不致於獻醜於人前.
結果我花了整個星期六的下午來溫習,真有重拾昔日考試的感覺.
可是想到只有自己孤身作戰,悲涼的感覺不禁在心頭湧現,
同時令我感受到重讀生的痛苦!
幸而學生居然比我還要差,
最後無驚無險,順利袋了$210落袋.
但一想到要交頭兩堂錢給agent,
每次補前又要prep,
郁郁不歡之情,才下眉頭,卻上心頭。

那個,,抱歉!!!(90度鞠躬)
我唔小心笑左(逃)

嗯,,你俾心機啦~~
$140個鐘你既人工係我既雙倍呀~~
奸爸爹呢~~
補補下你d記憶就會返返黎嫁喇
話晒以前讀左咁耐唔好晒嘛 =]

嗯最後呢我想講,,
原來水魚既文筆都幾浮誇下(速逃)

努力以赴 !

想下wor

我同 kaki 加埋一個鐘先等於你個價wor~

p.s 你的 gag 力愈來愈強 !

p.s 2 你幾時識打中文 ?

幫人補A-level咁勇既
遲d你返學仲有冇時間「重讀」架
$140/hr很難賺的
還是找過另一份啦

我想說的是......
其實當初我開始替中五女生補econ時都有差不多的感受(汗顏)
也花了一個下午重新把筆記翻一次....
呃...加油吧~為了$210.....~

發佈留言