« Home | 很久沒有寫日記了 » | 穿越時空的少女&秒速5厘米 » | 打邊爐的時候喝了很多 » | 我,嘉琪和歌莉的兩日一晚北上之旅... » | 點解我突然想做咁多野既 » | 突然又好想提起 » | V6聖誕燒烤 » | 咩事 » | 兩個月沒有人寫野喇 » | V-6的龜背行動~ » 

1/06/2008 

好開心的v-6廸士尼之旅

今日真係玩得好開心呀!
雖然這次已經不是第一次去廸士尼了,
但是這次特別好玩,
原因是和你們一起去...
比起上次好玩多了~
好像除了去camp之外,
咱們好像好久沒有玩到”沒電”了吧?!
有機會咱們再去好嗎?呵呵...
不...下次去海洋公園,
我還沒和你們去過呢~(畫圈圈)

先寫到這吧,
我眼訓....

p.s.照片等爸爸upload

係呀係呀真係好好好好開心呀~~~~~
下次去海洋公園啦一於!!
我地去玩過山車~~~~~~
(我已經預想到其他幾位既表情喇,,嗯)

發佈留言