« Home | 塵世間最痛苦既事莫過於此! » | 我竟然哭了...? » | 我決定走了 » | 無奈的晚上 » | 半自由 » | 祝大家身體健康 » | 心理測驗 » | 我的狀態報告 (笑) » | 無聊貼圖 » | 星期六忙裡偷閒--後果堪虞 » 

1/15/2007 

V-6(-3)看電影和打羽毛球

上星期四五分別約了去看電影和打羽毛球
星期四看緣份精華遊
由於呀柿回了英國和中大已經開學
所以只有我、水魚同有米琪參與

至於星期五打羽毛球
由於呀柿仍然在英國、劉熙又要開會同有米琪真的病給你看
只有我、水魚同歌莉參與三人打羽毛球和之後到星巴克談天說地
起初羽毛球是我和歌莉對水魚的
後來則一直是我對水魚加歌莉
成個SEM1都沒有做運動一做
就做兩小時劇烈運動
後果可想而知
雖然當日不覺得有任何問題
但及後兩天我走路時都成了機械人一般

不過這兩天沒有來的朋友真的走寶了
我們真的玩得很高興(呀柿乖,遲些補給你)


呀柿在那邊也不要哭,為你祈禱啊

喂呀,,原來呢個名寫好出黎係好核突嫁!!
唔要呀!!我唔要呢個名呀!!

咩病俾你睇呀又
咁耐冇病嘛係咁上下啦(茶)

"爸爸"真好人...
謝謝你為我代禱~(90度鞠躬)
記住哦~你說的...
下次要預我一份呀!(勾勾手指)
我真係好耐冇打過羽毛球了...
記得上次打是9月尾的事了~~
好想打哦...

oo...有米琪病了?!
要小心身體呀~~

我覺得有米琪都幾好呀...
唔錯wor..
有冇人贊同呀?

發佈留言