« Home | 我生日囉~ » | ディズ二ーランド » | 好開心的v-6廸士尼之旅 » | 很久沒有寫日記了 » | 穿越時空的少女&秒速5厘米 » | 打邊爐的時候喝了很多 » | 我,嘉琪和歌莉的兩日一晚北上之旅... » | 點解我突然想做咁多野既 » | 突然又好想提起 » | V6聖誕燒烤 » 

2/23/2008 

掃塵呀

柿sama話呢度封塵太耐
特命我上黎掃下塵~~~
首先經過我地細心研究加上努力不懈咁進行實證
我地發現左V6其實並唔係一個三男三女既組織
而係「一佬二男三女」
宜家柿sama要公佈一下賽果~~

1st 「一佬」
熙san (撒花)

得獎原因:
唔需要多講,大家心照


2nd 「二男」
帥哥柿sama + 進爸爸

得獎原因:
因為帥哥柿真係好帥,而爸爸就係爸爸


3rd 「三女」
歌莉 + 水魚妹妹 + 嘉琪

得獎原因:
歌莉其實本身得到二獎但係佢反抗
水魚妹妹因為係妹妹所以係妹妹
嘉琪就係為左砌個「三」字而鄧腳既


好喇獎就頒完塵又掃完喇~~
拎唔到冠軍既同學唔需要太介意
因為我地下次會用唔同既評審方法確保人人有份呢個公平原則~~
有咩新消息我地會再上黎公佈嫁喇
Jya oyasumi nasai~~

-------
附錄
------

帥哥柿金句1
「靚仔係冇好人嫁,所以我惡」
( 嘉琪:但係小山好靚仔又好好人喎 )

帥哥柿金句2
「所以證實佢唔係靚仔囉」
( 嘉琪打上面果句野既時候心如刀割 )

帥哥柿金句3
「我好肥」
註:「肥」一字原文出自歌莉,本用以形容周某大企鵝,後直指世上一切邪惡
( 嘉琪:V6個個都好肥咕喎 )

嘉琪金句1
「得爸爸一個瘦」

帥哥柿金句4
「水魚妹妹一定係最肥果個」



好喇我真係走喇今次
Sayounara~~

拿拿拿, 這個頒獎典禮是我和有米琪一齊舉行的~

頒獎禮舉行原因如下,
帥哥柿 " 嘉琪乖, 唔好俾我影響變左暴力琪"
暴力琪 "v6的女生本來就不溫柔的, 連最溫柔的歌莉sama都會用紙巾掟人的"
帥哥柿 "咁v6咪有六個男的"
結果頒獎典禮開始了,
歌莉抗議(佢係女仔),
暴力琪抗議, 堅持士多啤梨係一個"佬",
帥哥柿抗議, 要做靚仔.
所以出了最後得得獎名單.

by 帥哥柿

註:
1. 士多啤梨唔準搵暴力琪尋仇
2. 見到自己攞咗個"佬"獎唔準喊

如有犯以上任何一條,
小心我扁你~~~
(被帥哥打是你的福氣......叉腰大笑中...)
(我果然好"帥"..................汗)

by 帥哥柿

謝謝嘉琪為v6的日記掃塵...
嘩..好乾淨呀宜家....

真係笑到肚痛呀...
笑死我了...

發佈留言