« Home | 日本建築field-trip » | 跳到冇命 » | 不敢再不來了... » | 跳啊跳.... » | 我是來自首的 » | 怎麼現在「標題」變成了「書名」? 1999... » | 那 A 按~~~~~ (常態失格中) » | 勉為其難 » | 又開學了 » | 果然還是不應該讓我太閒 » 

3/16/2007 

這次是認真的

那個呢,,由於實在太抑鬱
晚上跟聰通過電話以後我就把旺角那補習辭退了
補完3月尾就不補
聰和她的媽媽說我對自己不好
其實呢也不明白自己為甚麼明明很痛苦也讓情況繼續
明明很不喜歡這份工作明明很累很辛苦
明明想走可是被游說兩句又留下

打電話告訴媽媽的時候說不夠兩句就嗚嗚的哭了
說到一星期六天不能回家吃飯很慘眼淚就自己流了下來
果然是太抑鬱了,,從來沒發現自己想家想到這地步

總之呢,,以後不可以太心軟了
要對自己好一點
也不是說別人希望你這樣你就要照做的嘛
說是受人錢財,,人家的災消是消了
卻把自己弄得痛苦不堪



呵呵四月開始就可以躲在家發呆了~~

嘉琪乖乖啦...唔好喊啦...(摸頭)
你四月唔好躲在家裡發呆呀...
要出黎陪我玩呀...知冇!

你辭左哪份補習呀其實??
我有冇聽你講過的...(我少年痴呆的)
做得咁辛苦就唔好做啦...
要對自己好d 嘛...
黎左英國之後我更加體會到這個道理呀~~

我都有成三個月冇返屋企食飯啦...
別哭了...無論如何都有我陪你哦...
笑下啦...傻笑...嗯...乖了...
(柿傻左...= =")

咪就係一星期補6日(有時7日)
每次兩個鐘(有時4個-___-")
個妹妹好嘈好懶好唔聽話果份囉

呵呵咁玩當然要玩,,
不過我都鍾意匿係屋企嘛
你地上黎我屋企玩囉~~

發佈留言